Τρίτη 1 Απριλίου 2014

ΕΠΕΝΔΥΣΗ "ΕΛΛΗΝΙΚΟ": ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΤΡΕΛΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ

 

Mάθαμε και για το ομολογιακό δάνειο των 80.000.000 ευρώ που δόθηκε στην εταιρεία ΠΗΓΑΣΟΣ του κ. Μπόμπολα όταν όλες οι άλλες επιχειρήσεις ασφυκτιούν και κλείνουν γιατί οι Τράπεζες έχουν κλείσει τις στρόφιγγες… Καλά ε;  Τέτοια αποφασιστικότητα, τέτοια πυγμή από πλευράς κυβέρνησης και ΤΑΙΠΕΔ δεν έχουμε ματαδεί!!!  Τον «στίψανε» τον όμιλο Λάτση…

Τι έδωσες κύριε για το Ελληνικό; 430 εκατομμύρια ευρώ;   Δεν μας κάνουν… Δώσε καλύτερη προσφορά και τάχιστα, γιατί αλλιώς…Και τι να κάνει και αυτός, άβγαλτος στην πιάτσα επιχειρηματίας είναι, χθεσινός δηλαδή και αμέσως υπέβαλε προσφορά για 915 εκατομμύρια ευρώ ήτοι αυξημένη από την προηγούμενη κατά 112,79% ή 485 εκατομμύρια!!!  Αυτό πάει να πει πυγμή… Αλλά η χαρά μας διαρκεί πολύ λίγο γιατί αρχίζουν τα εύλογα ερωτηματικά…

Πρώτον, ποιος κορόιδευε έναν λαό ολόκληρο διαδίδοντας ότι η αρχική προσφορά του ομίλου Λάτση ήταν για 430 εκατομμύρια ευρώ; Γιατί η ανακοίνωση του ΤΑΙΠΕΔ γράφει ότι η προσφορά είναι βελτιωμένη κατά 25%... Επομένως η αρχική προσφορά δεν ήταν 430 εκ. ευρώ… 

Δεύτερον, τι δεν καταλαβαίνουμε από την καλοσύνη του ομίλου Λάτση να αναλάβει αυτός και τα έργα υποδομής που θα κόστιζαν 1,25 δισεκατομμύρια ευρώ;  Δεν είναι λογικό τα έργα αυτά να είναι υποχρέωση του οποιουδήποτε επενδυτή;  Ή στην Ελλάδα η κυβέρνηση ψάχνει για επενδυτές του τύπου, σας φτιάχνουμε και το έργο και ελάτε να το πάρετε; Θέλουν να μας τρελάνουν τελείως;  Δεν τους φθάνουν όλα τα άλλα βασανιστήρια που κάνουν στον λαό αυτό;

Τρίτον, καλά τα 915 εκατομμύρια που προσέφερε ο όμιλος Λάτση αλλά η τιμή αυτή δεν συνεχίζει να είναι μικρότερη της αποτίμησης της κατώτατης εύλογης αξίας του Ελληνικού που τον Μάρτιο του 2013 ήταν 1,239 ΔΙΣ ευρώ;  Ή της αντικειμενικής αξίας των 20 δις ευρώ;

Τέταρτον, γιατί έφυγαν όλοι οι άλλοι επενδυτές που κατά διαστήματα είχαν εμφανιστεί;  Για παράδειγμα οι Καταριανοί;  Τι ζήτησαν και δεν τους δόθηκε;  Και μήπως «αυτό» ή «αυτά» δόθηκαν εκ των υστέρων στον όμιλο Λάτση; 

Πέμπτον, πως γίνεται στην Ελλάδα να γίνονται οι διαγωνισμοί με μία μόνο συμμετοχή;  Πως γίνεται στην διαδρομή να εγκαταλείπουν όλοι;

Έκτον, άραγε τις επενδύσεις θα τις κάνει ο όμιλος Λάτση ή απλά ο ρόλος του τελειώνει εδώ; 

Ένα πράγμα Ελληνικός Χρυσός δηλαδή;  Που αφού «καθάρισε» ο μεγαλοεκδότης με το δημόσιο και τις διαδικασίες, στα μεν δημόσια ταμεία πήγαν τα ψίχουλα ενώ στον ίδιο αργότερα…  Τα δημοσιεύματα έγραφαν την εποχή εκείνη ότι το δημόσιο πούλησε τα μεταλλεία Κασσάνδρας για 11.000.000 €, άσχετο αν δεν τα πληρώθηκε ποτέ ή αναγκάστηκε να καταβάλλει και τις αποζημιώσεις των απολυθέντων υπαλλήλων των μεταλλείων…   

Βέβαια αργότερα οι κκ Μπόμπολα-Κούτρα-Τίμις πούλησαν το 95% των μεταλλείων στην εταιρεία EUROPEAN GOLDFIELDS για 328 εκατομμύρια $ ή περίπου 260 εκατομμύρια €!!!   Καλή επένδυση όταν έχεις ξοδέψει για αυτή 11 εκατομμύρια ευρώ, που λέει ο λόγος…

Α! Παραλίγο να ξεχάσουμε και κάτι σημαντικό…  Πολύ θα το ήθελαν αλλά δεν θα τους κάνουμε την χάρη…  Πόσο είχε εκτιμηθεί η αξία των μεταλλείων;  Με κάποια στοιχεία η αξία του μεταλλείου έφθανε τα 22 δισεκατομμύρια ευρώ!!!! Στα 20 δισεκατομμύρια η αντικειμενική αξία του Ελληνικού… 

Με λίγα λόγια πάλι καλά που δεν το έδωσε και το Ελληνικό η κυβέρνηση και το ΤΑΙΠΕΔ για 11.000.000 €!!!  Με την λογική που επικρατεί…Αλλά για ποια λογική μιλάμε… Τελικά στην χώρα μας δεν πρέπει να κυβερνούν αυτοί που φαίνεται ότι κυβερνούν… Αυτούς που ψηφίζει κάθε τόσο ο λαός και το πληρώνει κατά το χειρότερο τρόπο τώρα… 

Γιατί η επένδυση στο Ελληνικό δεν είναι η μοναδική περίπτωση των τρελών καταστάσεων που συμβαίνουν στην πατρίδα μας.  Χθες φθάσαμε στο σημείο να μάθουμε και για το ομολογιακό δάνειο των 80.000.000 ευρώ που δόθηκε στην εταιρεία ΠΗΓΑΣΟΣ του κ. Μπόμπολα όταν όλες οι άλλες επιχειρήσεις ασφυκτιούν και κλείνουν γιατί οι Τράπεζες έχουν κλείσει τις στρόφιγγες…  Αλλά χρήμα για τον κ. Μπόμπολα υπάρχει πάντοτε… 

Το είδαμε και στην περίπτωση του MEGA.  Άλλα 98 εκατομμύρια ευρώ εκεί.  Και τι υγιείς επιχειρήσεις που είναι…. Και ας μην ξεχνάμε ότι το χρήμα αυτό είναι από ανακεφαλοποιημένες με κρατικό χρήμα τράπεζες.   Με χρήμα δηλαδή του Ελληνικού λαού.  Με το αίμα του για την ακρίβεια!

Τελικά από ότι φαίνεται οι ολιγάρχες στην Ελλάδα είναι διαχρονικοί και οι αλλάζουν μόνον οι κυβερνήσεις…  Γι αυτό και δεν θα δούμε φως ποτέ…Εκτός και αν οι δικαστικές αρχές αποφασίσουν να ασχοληθούν με αυτούς μια και καλή… Και οι κυβερνήσεις μας ας μην ανησυχούν για την τύχη των επενδυτών τους… Θα έρθουν άλλοι στην Ελλάδα να επενδύσουν!!! 
 Διαβάστε την Επικαιρότητα  εδώ........
 




ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ

 

Στη χώρα μου υπάρχουν νόμοι, αλλά δεν τηρούνται, ή μάλλον τηρούνται κάποιοι από αυτούς επιλεκτικά. Χρειάζεται να μας πούνε πως δεν πρέπει να οδηγούμε έχοντας καταναλώσει αλκοόλ; Χρειάζεται να μας σταματήσει η τροχαία, γιατί δεν φοράμε κράνος ή ζώνη ασφαλείας; Μάλλον χρειάζεται. Χρειαζόμαστε κάποιον να μας πει να μην καπνίζουμε σε δημόσιους χώρους και καταστήματα, όπου υπάρχουν και συνάνθρωποί μας που δεν καπνίζουν, όπως και παιδιά; Μάλλον το έχουμε ανάγκη να υπάρχει κάποιος που θα μας το επιβάλλει.

Ζούμε σε μια χώρα, όπου οι πολιτικοί δεν ξέρουν τι σημαίνει υπηρετώ τον κάθε πολίτη και την κοινωνία γενικότερα και όχι τα μικρά/μεγάλα συμφέροντα; Μάλλον πρέπει να το υποστούμε και αυτό. Χρειάζεται να κυκλοφορούμε σε άθλιους δρόμους με λακκούβες, παρότι πληρώνουμε τέλη κυκλοφορίας, διόδια και φόρους; Μάλλον. Πρέπει να πλησιάζουν δημοτικές εκλογές για να βλέπουμε να καθαρίζουν πάρκα, να καλύπτονται τρύπες στο οδόστρωμα, να αλλάζουν σπασμένα πλακάκια στο πεζοδρόμιο, να φυτεύονται παρτέρια; Μάλλον θα πρέπει να γίνονται συχνότερα. Προσπαθεί κάποιος να περάσει μια διάβαση στο δρόμο και κανείς δεν σταματάει; Θα έπρεπε να υπήρχε τροχονόμος παντού;

Όπου και να κοιτάξεις από άκρη σε άκρη, υπάρχουν όμορφες ακρογιαλιές, νησιά, κάμποι, λόφοι, δέντρα, ποτάμια, λίμνες, βουνά και όμως ακόμη και σε αυτά τα μέρη, θα παρατηρήσεις την ύπαρξη της πλαστικής σακούλας, απορριμμάτων, μπαζών. Ας μην συζητήσουμε καλύτερα για την παράνομη δόμηση, πάνω σε ρέματα ή μέσα σε δασικές εκτάσεις. Υπάρχουν κτίρια άδεια σε κέντρα πόλεων και όμως δεν τα χρησιμοποιούν για να στεγάσουν συνανθρώπους μας που μένουν στους δρόμους. Γιατί; Ζητήματα που πρέπει να λύνονται γρήγορα, καθυστερούν χρόνια. Κωλυσιεργία, αδιαφορία, αγένεια, μερικά σύγχρονα χαρακτηριστικά μας.

Για όλα φταίνε οι ξένοι (των οποίων τις χώρες επισκεπτόμαστε και θαυμάζουμε την καθαριότητα των δημόσιων χώρων, σπουδάζουμε, ψάχνουμε για δουλειά, στέλνουμε τις οικονομίες μας, αγοράζουμε σπίτια, επενδύουμε) και όχι εμείς. Πάντα φταίνε οι άλλοι. Ο εκάστοτε πρωθυπουργός, το κάθε πολιτικό κόμμα, ο υπουργός, ο βουλευτής, ο περιφερειάρχης, ο δήμαρχος, το δημοτικό συμβούλιο, ο γείτονας, ο γνωστός μας. Δεν αντέχουμε να κοιτάξουμε στον καθρέφτη. Γιατί φοβόμαστε τι θα αντικρίσουμε.
 



ΤΟ ΚΙΕΒΟ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥ ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΟΥ ΤΗΣ ΟΔΗΣΣΟΥ

 

Η νέα κυβέρνηση της Ουκρανίας επιθυμεί να επιστρέψει σε ουκρανικά χέρια ο έλεγχος του διυλιστηρίου της Οδησσού, δήλωσε σήμερα ο υπουργός Εσωτερικών Αρσέν Αβάκοφ. Η ρωσική εφημερίδα Kommersant είχε αναφέρει νωρίτερα τον Μάρτιο ότι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης του διυλιστηρίου, η ουκρανική εταιρεία Vetek, το παραχώρησε στη ρωσική τράπεζα VTB αφού δεν κατάφερε να αποπληρώσει το δάνειο που είχε λάβει από αυτή για να το αγοράσει από την Lukoil.

Ο Αβάκοφ δήλωσε ότι το διυλιστήριο πλέον ελέγχεται από μια ρωσική τράπεζα, την οποία δεν κατονόμασε. Η Vetek ανήκει στον ουκρανό ολιγάρχη Σεργκέι Κουρτσένκο, ο οποίος έκανε περιουσία στη διάρκεια της προεδρίας του Βίκτορ Γιανουκόβιτς. Ο γενικός εισαγγελέας της Ουκρανίας έχει εκδώσει ένταλμα σύλληψης εναντίον του Κουρτσένκο, καθώς φέρεται να υπεξαίρεσε δημόσια περιουσία. Ο Κουρτσένκο έφυγε τον προηγούμενο μήνα από την Ουκρανία και ο Αβάκοφ δήλωσε ότι η αστυνομία κατέσχεσε χιλιάδες τόνους πετρελαϊκών προϊόντων που ανήκουν στις εταιρείες του.

Ουκρανοί αξιωματούχοι έχουν αναφέρει ότι η πετρελαϊκή εταιρεία της Ρωσίας Rosneft ενδέχεται να αγοράσει το διυλιστήριο της Οδησσού. «Αποκαλύψαμε ένα σχέδιο να μεταφερθεί το διυλιστήριο της Οδησσού από την εταιρεία του Κουρτσένκο σε μια ρωσική τράπεζα», αναφέρει ο Αβάκοφ στη σελίδα του στο Facebook. Ο ίδιος πρόσθεσε ότι η ουκρανική κυβέρνηση θα υποβάλει «πρόταση να επιστρέψει η ιδιοκτησία του διυλιστηρίου στην Ουκρανία».Το διυλιστήριο αυτό, που κανονικά επεξεργάζεται 3,6 εκατομμύρια τόνους αργού πετρελαίου το χρόνο (70.000 βαρέλια την ημέρα), έχει αναστείλει τη λειτουργία του από τον Φεβρουάριο.

 


ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ Η ΒΙΟΜΕΤΡΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

 

Καθ’ οδόν βρίσκεται η βιομετρική ταυτότητα, μία κάρτα που θα καταγράφει έναν συνδυασμό πολλαπλών βασικών χαρακτηριστικών του ατόμου, με αρχικό στόχο να καταστήσει αποτελεσματικότερο τον έλεγχο της πρόσβασης σε εγκαταστάσεις με ιδιαίτερα υψηλές απαιτήσεις ασφαλείας και απώτερο σκοπό να αποτελέσει το διαβατήριο του μέλλοντος.

Τη σχετική τεχνολογία αναπτύσσουν το Κέντρο Μελετών Ασφαλείας (ΚΕΜΕΑ) με μια εταιρία παροχής υπηρεσιών ασφαλείας, ως εταίροι στο χρηματοδοτούμενο από το ΕΣΠΑ έργο ΒΙΟΤΑΥΤΟΤΗΤΑ (Ασφαλείς και Ανακλήσιμες Βιομετρικές Ταυτότητες για Χρήση σε Περιβάλλοντα Διάχυτης Νοημοσύνης), όπως αποκαλύφθηκε από αίτημα που υπέβαλαν στην Αρχή για την προστασία προσωπικών δεδομένων. Αρχικά το νέο σύστημα θα εφαρμοστεί ερευνητικά σε δυο πιλοτικά προγράμματα με τη συμμετοχή υπαλλήλων του υπουργείου Δημόσιας Τάξης.

Η αποκαλούμενη βιομετρική υπογραφή (μέθοδος πολυτροπικής [multimodal] βιομετρίας) στηρίζεται στο συνδυασμό βιομετρικών δεδομένων που εξάγονται μέσω πολλαπλών φυσικών χαρακτηριστικών του ατόμου: μορφασμοί, γκριμάτσες προσώπου, τρόπος βαδίσματος, καθώς και φυσικά ή άλλα χαρακτηριστικών που σχετίζονται με την εξωτερική του εμφάνιση (π.χ. ύψος, βάρος, χρώμα ματιών, χρώμα μαλλιών, μουστάκι, γυαλιά, κλπ).

Η παραπάνω μέθοδος εξετάζεται πειραματικά ως εναλλακτική/συμπληρωματική των συνήθων βιομετρικών πρακτικών (π.χ. βάσει δακτυλοσκόπησης, ιριδοσκόπησης ή γεωμετρίας προσώπου). Οι «βιομετρικές υπογραφές» θα κρυπτογραφούνται και στη συνέχεια θα αποθηκεύονται σε έξυπνες κάρτες, καθώς και σε βάση δεδομένων μαζί με τα κωδικοποιημένα στοιχεία ταυτοποίησης των συμμετεχόντων.